Επέστρεψε ο πρωταθλητής!

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ πραγματοποίησε το... comeback, 

καθώς κατέκτησε την πρώτη pole position φέτος στο Μπαχρέιν. Δεύτερος ο Χάμιλτον, τρίτος ο Γουέμπερ, με τη Red Bull να πραγματοποιεί την καλύτερη εμφάνισή της.
Με τη σκόνη να... κυριαρχεί στην πίστα του Σακχίρ, διεξήχθησαν οι κατατακτήριες δοκιμές του Γκραν Πρι του Μπαχρέιν. Οι εκπλήξεις σε αυτές δεν έλειψαν, τόσο στις πίσω θέσεις όσο και στις πρώτες. Συγκεκριμένα, ο Σεμπάστιαν Φέτελ πραγματοποίησε το... comeback και
πανηγύρισε με έναν απίστευτο γύρο στην τελευταία του προσπάθεια την πρώτη του φετινή pole position.

Ο Λιούις Χάμιλτον δεν μπόρεσε να τον ακολουθήσει τον Γερμανό δις παγκόσμιο πρωταθλητή, καθώς ήταν 0.098 δευτερόλεπτα πιο αργός, και θα εκκινήσει δεύτερος. Πίσω του θα είναι άλλη μια Red Bull, αυτή του Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος είχε αρκετά προβλήματα καθ' όλη τη διάρκεια των κατατακτηρίων, όμως στο τέλος κατάφερε να κάνει το 1-3 για τους «κόκκινους ταύρους».
Από εκεί και πέρα, ο Τζένσον Μπάτον ακολούθησε τέταρτος, με τον Νίκο Ρόζμπεργκ να μένει πέμπτος. Στην έκτη θέση είχαμε μια μεγάλη έκπληξη, αφού σε αυτή βρέθηκε ο Ντάνιελ Ριτσιάρντο στο καλύτερο αποτέλεσμα που θα μπορούσε να πάρει για την Toro Rosso. Οι Ρομάν Γκροζάν και Σέρχιο Πέρεζ κατετάγησαν έβδομος και όγδοος, αντίστοιχα, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Φερνάντο Αλόνσο και Πολ ντι Ρέστα, που δεν έκαναν χρόνο στην τρίτη περίοδο.
Όσον αφορά τις πίσω θέσεις εκτός δεκάδας έμεινε ο Κίμι Ραϊκόνεν, όπως και οι Κομπαγιάσι, Χάλκενμπεργκ, Μάσα, Σένα, Κοβαλάινεν, Μαλντονάντο. Τέλος, η λάθος στρατηγική της Mercedes άφησαν εκτός 17άδας τον Μίκαελ Σουμάχερ, με τον εφτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή να παρακολουθεί από τα πιτς τις προσπάθειες των υπολοίπων.
Πίσω του ήταν οι Βερν, Πετρόφ, Πικ, ντε λα Ρόσα, Γκλοκ και Καρθικέγιαν δίχως κάποιος να αντιμετωπίζει πρόβλημα με το 107%. Ωστόσο, ο Γερμανός και οι τέσσερις πρώτοι θα κερδίσουν μια θέση στο γκριντ εκκίνησης λόγω της ποινής των πέντε θέσεων του Μαλντονάντο για αλλαγή κιβωτίου ταχυτήτων.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
Φέτελ Red Bull 1:34.308 1:33.527 1:32.422 18 γύροι
Χάμιλτον McLaren 1:34.813 1:33.209 1:32.520 13 γύροι
Γουέμπερ Red Bull 1:34.015 1:33.311 1:32.637 17 γύροι
Μπάτον McLaren 1:34.792 1:33.416 1:32.711 12 γύροι
Ρόζμπεργκ Mercedes 1:34.588 1:33.219 1:32.821 10 γύροι
Ριτσιάρντο Toro Rosso 1:33.988 1:33.556 1:32.912 17 γύροι
Γκροζάν Lotus Renault 1:34.041 1:33.246 1:33.008 13 γύροι
Πέρεζ Sauber 1:33.814 1:33.660 1:33.394 17 γύροι
Αλόνσο Ferrari 1:34.760 1:33.403 Δεν έκανε χρόνο 11 γύροι
Ντι Ρέστα Force India 1:34.624 1:33.510 Δεν έκανε χρόνο 15 γύροι
Ραϊκόνεν Lotus Renault 1:34.552 1:33.789 6 γύροι
Κομπαγιάσι Sauber 1:34.131 1:33.806 13 γύροι
Χάλκενμπεργκ Force India 1:34.601 1:33.807 12 γύροι
Μάσα Ferrari 1:34.372 1:33.912 14 γύροι
Σένα Williams 1:34.466 1:34.017 14 γύροι
Κοβαλάινεν Caterham 1:34.852 1:36.132 10 γύροι
Μαλντονάντο Williams 1:34.639 8 γύροι
Σουμάχερ Mercedes 1:34.865 5 γύροι
Βερν Toro Rosso 1:35.014 8 γύροι
Πετρόφ Caterham 1:35.823 7 γύροι
Πικ Marussia 1:37.683 8 γύροι
Ντε λα Ρόσα Hispania Racing 1:37.883 6 γύροι
Γκλοκ Marussia 1:37.905 7 γύροι
Καρθικέγιαν Hispania Racing 1:38.314 7 γύροι

Πηγή : gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...